بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

StarBurn از نرم افزارهای محبوب در زمینه رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب میشود که به دلیل حجم کم و توانایی آن بسیار کاربردی میباشد.به کمک StarBurn کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ، Blu-Ray و HD-DVD رایت نمایند .همچنین این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .



ادامه مطلب ...


Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 52874
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1